Direktlänk till inlägg 1 februari 2009

Sweet

Av Rut - 1 februari 2009 16:40

Hallå alla monsterdiggare!

Denna vecka har varit en stressig/lugn vecka. Jag vet att det låter konstigt, men det är inte så krångligt som man kan tro. Veckan har varit slapp fyskiskt, jag har inte gjort speciellt mycket alls. Psykiskt har den dock varit stressig, jag har känt att jag borde gjort en massa saker så som läxa, gymnasieval, sova mer, osv osv. På så sätt har det alltså varit en lugn-stressig vecka.

Helgen har däremot varit hel-soft. Fredagen följde J-girl mig hem, slingade mitt hår, åt tårta och spelade poker. (Jag har nyligen lärt mig spela, kan inte påstå att jag är något proffs...) På lördagen for vi hem till henne för att spela in en musikvideo (Jag vet vad ni tänker...) och bara softa. Vi hade försökt tigga skjuts till Lycksele vilket gick åt fanders så vi beredde oss på en chill hemmakväll. Men kring halv åtta ringde J's sis och sa att de tänkte köra en tvärsväng till Lycksele och frågade om vi ville följa, vilket vi ju gjorde. Så kring nio nån gång var vi i Lycksele, och började kvällen med att gå på Frasses och dricka milkshake med S, I&S. Efter detta gick vi hem till S och spelade lite wii. Jag var the master på att rocka! Anyway, vid halv elva ringde chauffören och sa att det var dags för hemfärd. Vi stannade av på statoil och köpte en burgade, satt oss i bilen, satt igång en gammal skiva and off we went. Dressingen skvätte och stämbanden användes flitigt, galen hemfärd, disco all night long. Vid tolv kom vi hem och satt igång en film, "the boy in the striped pyamas", helt klart att rekommendera. Somnade kring tre och steg upp kring halv tolv. For över till malå, handlade med mor och for hem. Klädde om, for ut med skotern and here I am. Dricker varm mjölk och äter exotiska nötter och choklad. Mums.

Snart blir det tomatsoppa till middag, och sen blir det förmodligen sängen eller läxa. Nice weekend, dude.

Ha en bra dag. Adjö.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rut - 9 december 2009 09:39


www.jagheterrut.blogg.se !!!!!!!  

Av Rut - 16 november 2009 18:35


Hej hopp! Ser att bloggagratis bytt namn och förbättrats en hel del! Kanske var ett dåligt val av mig att byta till blogg.se? Haha. Eller inte. Spelar nog faktiskt absolut ingen roll! Ville bara makea sure att jag lever, vilket jag ju gör, så gott ...

Av Rut - 28 maj 2009 19:46

JA, jag lever fortfarande! Unbelievable va? =DFinns på jagheterrut.blogg.se!   PUSS PÅ ER ALLA SÖTISAR! ...

Av Rut - 2 mars 2009 21:21

HEJ! Har inte skrivit på länge, har ju som sagt övergått till blogg.se. Tänkte i alla fall bara göra det klart att jag lever och mår. Hör av mig vid senare tillfälle för att än en gång visa att jag lever. Hoj!  ...

Av Rut - 26 februari 2009 18:30

Tänkte bara tipsa om en hemsida. Verkar great!' http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=2703 ...

Presentation

Omröstning

Är min blogg tråkig?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards