Direktlänk till inlägg 23 januari 2009

åh

Av Rut - 23 januari 2009 22:53

Började nyss tänka på hur sjukt egoistisk en människa är. Det är svårt egentligen att säga t.ex "Jag hatar egoister" eller "Tänk mer på andra än dig själv". Jag menar, vem är det som tar upp mest tid i ditt liv? Vem är det som förstår dig allra bäst? Vem är det som finns där för dig när du inte orkar längre? Jo, det är du! Jag själv har alltid varit dålig på känslor, och mina vänner kan nog knappast kalla mig den man snackar känslor med, men jag kan ändå bli sur på folk när de inte lyssnar på mina problem och förstår dem. Men det kan jag ju egentligen inte begära att de ska. De har sina egna liv och problem att tänka på, just därför det sjukt svårt att ta hand om någon annans. Men då finns det förstås de som antingen bryr sig så pass mycket att det offrar sina egna problem för andras, eller så har de inga egna problem.

Jag ska verkligen sluta slänga mina problem på andra, förlåt för de som fått stå ut med dem.

Godnatt tror jag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rut - 9 december 2009 09:39


www.jagheterrut.blogg.se !!!!!!!  

Av Rut - 16 november 2009 18:35


Hej hopp! Ser att bloggagratis bytt namn och förbättrats en hel del! Kanske var ett dåligt val av mig att byta till blogg.se? Haha. Eller inte. Spelar nog faktiskt absolut ingen roll! Ville bara makea sure att jag lever, vilket jag ju gör, så gott ...

Av Rut - 28 maj 2009 19:46

JA, jag lever fortfarande! Unbelievable va? =DFinns på jagheterrut.blogg.se!   PUSS PÅ ER ALLA SÖTISAR! ...

Av Rut - 2 mars 2009 21:21

HEJ! Har inte skrivit på länge, har ju som sagt övergått till blogg.se. Tänkte i alla fall bara göra det klart att jag lever och mår. Hör av mig vid senare tillfälle för att än en gång visa att jag lever. Hoj!  ...

Av Rut - 26 februari 2009 18:30

Tänkte bara tipsa om en hemsida. Verkar great!' http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=2703 ...

Presentation

Omröstning

Är min blogg tråkig?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards