Direktlänk till inlägg 3 februari 2009

Ruts liv i punkter

Av Rut - 3 februari 2009 20:22

Dags för ett inlägg känner jag...

Jag tänkte göra en liten beskrivning på mig själv för er som inte känner mig. (För er andra också för den delen.)

- Jag använder mig ofta av engelska, småord, eller hela meningar, whatever, det blir lättare att uttrycka sig då. Jag vet att många stör sig på det, men det är mitt sätt att prata bara, deal with it.

- Jag älskar musik av hela mitt hjärta. Det är nog det enda jag aldrig någonsin stört mig på eller ogillat. Sättet en låt kan fånga ens alla sinnen får mig att rysa. Bra musik = livet.

- Jag är en pojk-flicka. Underligt, men sant. Jag vill bete mig som en kille, tänka likadant, men fortfarande vara tjejig. Jag har kommit en bra bit på vägen med detta, och jag lovar, det är inget dåligt med det. Killar är inte så överanalyserande, tar lite lättare på allt en vi tjejer, vilket jag älskar. I'm tryin' to be mer pojkig.

- Jag tycker om min mamma. Kanske låter självklart, men vi har en rätt bra relation tycker jag. Inte för känslomässig, inte för torr. Kan inte minnas nån gång vi bråkat "på riktigt". Wonderbart.

- Jag otrivs i min klass, men bara ibland. Ibland kan de verkligen vara nästan undebara (om man jämför med hur de är i vanliga fall iaf) men ibland går de verkligen över gränsen, de vet verkligen inte när det är dags att ge sig och växa upp... Men, vad gör man.

- Jag har svårt att släppa folk för nära. Jag är riktigt dålig på att skaffa nya kompisar, rädd att vara för jobbig, eller för tråkig, eller för på bara.. Tycker det är assvårt. Så vill du bli min kompis, ta första steget.

- Jag är lat. Otroligt lat. Jag vet precis vad jag ska göra för att hinna ikapp skolarbetet, eller börja träna regelbundet, men det slutar alltid med att jag gör raka motsatsen. Har ingen självdiciplin helt enkelt, måste verkligen skärpa mig med detta.

- Har svårt att förklara mig med ord. I alla fall mina känslor. Tycker det verkligen är svårt att fånga med hjälp av ord.

- Jag har en stark vilja när det gäller vad jag tycker är rätt eller fel, folk i min klass kanske vet. Jag säger oftast till när jag tycker nåt är fel vilket man dock får rätt mycket skit för, därför orkar jag inte lägga mig i lika ofta nu längre, vilket jag själv tycker är lite synd.

- Lägger mig tidigt på kvällarna. Riktigt tidigt. Kring nio känner jag att det nog är dags att lägga sig. Kan få ångest att vara vaken för länge. Mår bara dåligt dagen efter, kan vara trött en vecka efter att jag sovit för lite en natt.

- Känner att det är dags att sluta dagens inlägg. Detta var allt jag ville få fram idag. Ha en trevlig kväll. <3


 
 
Ingen bild

Mammut

19 februari 2009 10:30

Jag tycker om Dig åxå.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rut - 9 december 2009 09:39


www.jagheterrut.blogg.se !!!!!!!  

Av Rut - 16 november 2009 18:35


Hej hopp! Ser att bloggagratis bytt namn och förbättrats en hel del! Kanske var ett dåligt val av mig att byta till blogg.se? Haha. Eller inte. Spelar nog faktiskt absolut ingen roll! Ville bara makea sure att jag lever, vilket jag ju gör, så gott ...

Av Rut - 28 maj 2009 19:46

JA, jag lever fortfarande! Unbelievable va? =DFinns på jagheterrut.blogg.se!   PUSS PÅ ER ALLA SÖTISAR! ...

Av Rut - 2 mars 2009 21:21

HEJ! Har inte skrivit på länge, har ju som sagt övergått till blogg.se. Tänkte i alla fall bara göra det klart att jag lever och mår. Hör av mig vid senare tillfälle för att än en gång visa att jag lever. Hoj!  ...

Av Rut - 26 februari 2009 18:30

Tänkte bara tipsa om en hemsida. Verkar great!' http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=2703 ...

Presentation

Omröstning

Är min blogg tråkig?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards