Alla inlägg den 10 september 2008

Av Rut - 10 september 2008 14:45

Idag vaknade jag sådär kring halv sju i Jessikas systers säng. Hade väl sovit rätt bra med tanke på omständigheterna och vaknade väl sådär lagomt pigg. Tog mig en dusch och fixade mig. Stack till skolan tillsammans med Jessika och så började det vanliga tragglandet med ackusativobjekt, prefix och tyska glosor. Hade väl ganska tur egentligen när jag fick ta över Jessikas musiktid för att hon skulle till Umeå. Blev ju alltså 40 minuters musik idag. Det uppskattades. Sedan blev det väl en lektion till innehållandes nervceller och höger och vänster hjärnhalva, trist trist trist. Sedan blev det lunch, fiskgratäng och potatis, äckligt. Hade kort lunchrast, 40 minuter. Sista passet var engelska, och för att säga en lång lektion på 7 ord, huvudvärk blir inte bättre med min klass! Slutade då för dagen 13.25 och for hem med bussen. Tvärfor hem till Tim för att låna ett par hörlurar och fick på köpet se deras nyrenoverade hus. Kände knappt igen mig, sjukt fint! Om ändå vi blev klara med vår renovering nån gång...

Nu sitter jag hemma för mig själv och filosoferar på det ena och det andra. Finns så många frågetecken i mitt liv just nu. Hur som helst är det torsdag imorgon och jag har tyskaglosor. Har inte pluggat ett skit och jag glömde boken på skolan.

IG.

Adjö.

Presentation

Omröstning

Är min blogg tråkig?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards