Direktlänk till inlägg 20 september 2008

gestern und heute

Av Rut - 20 september 2008 23:18

Igår stannade jag i malå efter skolan, med favoritStephen. Det var skojsigt, vi var hemma och fixade oss lite och sedan gick vi ut och träffade Gabbe. Med honom virrade vi mest runt lite varstans och efter att vi lämnat honom till sitt öde gick vi för att fira Linnea som fyllde år. Grattis igen Linnea! Där var det drag, vi fick tårta och tog en massa knasiga bilder. Kondomutdelning blev det då också, och "slagsmål". Galet flickor! Efter våran härjning inomhus gick vi ut för att härja. Så fort vi kommit ner på torget kom Elin på att hennes mor behövde lite hjälp uppe på isladan så då for Elin, Steph och jag dit för att hjälpa. Några killar på träningsläger var där och skulle ha fika, så vi hjälpte till lite med det, fast egentligen stog vi mest och såg bra ut tror jag ;) hehe. Efter att vi vart där for vi ut och busade ett tag, träffade Dennis som fyller år idag, grattis Dennis, och så träffade vi Tobbe, Tobbe, Robert och Alex m.f Vi hamnade tillslut på rengatan där de flesta satt sig på backen och snackade. Jag själv satt i Jerrys epa där det var varmt och gosigt. Tiden gick och folket skingrades och tillslut var bara Linda, Elin, jag, Steph och Jerry kvar. Alla fick skjuts hem utom Elin som skulle åt andra hållet och snart var vi hemma. När vi kom hem gick vi ganska direkt isäng eftersom Steph hade stalljour så hon var tvungen att stiga upp kl 07.00 Vi bestämde att jag skulle få stanna hemma och sova medans hon var där så för mig var det inga bekymmer. Vaknade väl sådär vid åtta av att Steph fortfarande låg kvar. Frågade då varför och då visade sig att allt handlat om brist på kommunikation. I alla fall sov vi till sådär kl 12.00 vilket var otroligt härligt! Steg upp, fikade, försökte klä oss m.m Städade Stephens rum litegrann och satt upp två hyllor och en tavla. Sedan gick vi till Pekke för att se film med han och Tobbe. Vi såg Varg, inte den bästa film jag sett, fast vilket kanske berodde på att den var så norrländsk vilket känns lite vanligt och vardagligt. Sedan for jag och Stephanie hem till henne så jag fick plocka ihop mina grejer och hon för att äta. Sedan kom Tobbe och hämtade mig och skjutsade hem mig till Nåda, helt klart värt en belöning. När jag kom hem fick jag vänta på mat sådär 1-1½ timme vilket kändes jobbigt med tanke på att jag inte ätit sedan 12. Hur som helst, när jag fått mat satt jag mig framför tvn vilken jag suttit framför tills nu ungefär. Nu är jag trött, och sockerchocken från godiset jag åt har gått över så det blir väl till att lägga sig nu.

På måndag sticker jag till stan, om någon är sugen på att följa är jag öppen för förslag.  

Hör av er! Puss.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rut - 9 december 2009 09:39


www.jagheterrut.blogg.se !!!!!!!  

Av Rut - 16 november 2009 18:35


Hej hopp! Ser att bloggagratis bytt namn och förbättrats en hel del! Kanske var ett dåligt val av mig att byta till blogg.se? Haha. Eller inte. Spelar nog faktiskt absolut ingen roll! Ville bara makea sure att jag lever, vilket jag ju gör, så gott ...

Av Rut - 28 maj 2009 19:46

JA, jag lever fortfarande! Unbelievable va? =DFinns på jagheterrut.blogg.se!   PUSS PÅ ER ALLA SÖTISAR! ...

Av Rut - 2 mars 2009 21:21

HEJ! Har inte skrivit på länge, har ju som sagt övergått till blogg.se. Tänkte i alla fall bara göra det klart att jag lever och mår. Hör av mig vid senare tillfälle för att än en gång visa att jag lever. Hoj!  ...

Av Rut - 26 februari 2009 18:30

Tänkte bara tipsa om en hemsida. Verkar great!' http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=2703 ...

Presentation

Omröstning

Är min blogg tråkig?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards