Alla inlägg den 19 november 2008

Av Rut - 19 november 2008 17:33

Idag har jag varit hemma. Var väl inte direkt sjuk, mest huvudvärk och halsont, men jag kände bara för att vara hemma och eftersom det var kortdag passade jag på idag när vi ändå inte hade så mycket viktigt att göra.

Vaknade väl kring halv elva nån gång, steg upp, gick ut med hunden, satt mig vid datorn och gjorde some homework. Vid ett-tiden gjorde jag scones, det blev jättemycket och jag åt bara en så nu har jag ett litet lager med scones här hemma som jag kan gå och knapra på lite då och då, även om de är godast när de är nygräddade. Sedan gick jag ut med hunden igen och ner till Ag där jag just nu är. Såg lite tv, vänner, will & grace, top model m.m Nu ska jag snart äta och sen kanske göra läxa och försöka kolla upp lite mer info om gymnasieval. Blir kanske umeå trots allt! Woho.

Imorgon är vanlig dag, och efter skolan innebandy. Är ganska taggad fast samtidigt inte, känner att jag egentligen bara borde sitta hemma och råplugga. Känner mig efter i allt och jag är tokstressad. Bläbläblä! Men men, man kan väl inte begära allt för mycket av sig själv. Man måste ju ha lite fritid också. I helgen har jag inte planerat nånting, är ensam hemma på fredag om jag inte åker till umeå då, då vet jag ju inte vad schemat blir. Sedan på lördag ska jag nog bara sitta inne och feta mig också, med förhoppningsvis karra och chips och såna godsaker. Söndag blir väl en vanlig söndag när man bara driver omkring som ett vilset spöke hela dagen utan att egentligen veta var all tid tar vägen. Härliga dagar.

Nej nu ska jag äta middag, smaklig måltid till mig! Adjö.

Presentation

Omröstning

Är min blogg tråkig?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards