Alla inlägg den 27 november 2008

ÅH

Av Rut - 27 november 2008 19:46

åh idag är jag arg. eller jag var glad, men nu är jag arg, tvättäkta jättearg! har nog aldrig varit såhär arg i hela mitt liv, känns som att jag bara ska sprängas, så arg är jag!


spelade match idag, vi sög. eller jag sög. eller vi sög... lite dålig stämning i laget kan jag tycka? ...fast jag bidrar väl ganska mycket till det, ursäkta.

har också uppmärksammat det här med alla killar i nian, vad håller dom på med? jag vill bara peppra alla i huvet. nej förlåt, det vill jag inte egentligen, jag tycker om er alla väldigt mycket, tror jag i alla fall. nej men så här är det, att ni kan inte säga vad som helst till vem som helst och tro att det inte tas seriöst! herregud, att ni inte fattar. förlåt men jag bara brinner av, verkligen superonödigt att starta nåt om det ändå bara är oseriöst? jag förstår om många inte fattar vad jag snackar om men jag vill verkligen bara skriva av mig, för jag har verkligen tänkt på det här länge. inget av 93:ornas killar är som jag trodde att de var. egentligen tror jag inte att jag känner någon annan än jessika och stephanie i hela nian, ärligt talat. om jag ens känner dem. hur som helst, jag tycker bara att det är fel vad killarna gör. jag kan tänka mig att jag kommer få ta emot ganska mycket skit för det här om det ens är nån som orkar läsa min blogg, men jag blir verkligen arg, förlåt. speciellt tycker jag att ni ska sluta hålla på med alla yngre tjejer om det inte betydet nåt. jag vet själv hur det är när nån äldre håller på som ni gör, och jag vet hur seriöst man vill att det ska vara, men när ni håller på som ni gör förstår inte alla att ni inte menar det. antingen gör ni det bara för att driva, eller för att få er nåt, eller bara för att göra nån till en idiot. asså jag ber verkligen om förlåtelse för det här men det äter upp mig innifrån. förlåt förlåt förlåt. jag är bara arg. förlåt. nu tror förmodligen alla också att jag är avis på alla yngre tjejer som får ta del av ert beteende men så är inte fallet, jag är mer lättad över att inte vara en av dom, igen... :S

nej fy nu går jag och lägger mig, jag tror jag sprängs. adjö!



Presentation

Omröstning

Är min blogg tråkig?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards