Alla inlägg den 7 december 2008

Av Rut - 7 december 2008 01:22

idag är en sån dag när jag bara känner mig värdelös. Eller rastlös. Eller hjälplös kanske. Jag vet inte riktigt hur jag känner mig, men ibland får jag dagar när jag verkligen känner alla känslor på en gång. Det är som att jag liksom samlar på mig alla sorters känslor under dagarna och så en dag i veckan ungefär rinner bägaren över och alla känslor svällar upp på en gång. Ikväll är jag både ledsen, fundersam, arg, glad, och pratsam. Har dessutom svårt att prata med folk så jag säger heller aldrig what's on my mind. Jag håller allt inne hela tiden. En kväll i backen kunde jag inte hålla tillbaka längre, det minns kanske Timmy och Ante mfl. Men det är enda gången jag egentligen har brustit och inte ens då snackade jag om allt jag egentligen tänker på.


usch, jag hatar verkligen när det blir såhär. jag vet inte vad jag vill eller vad jag ska säga, eller hur jag ska bete mig. Jag känner mig bara helt hjälplösssssss. huvva, vill bara ut och springa tills jag faller ihop, eller nåt.

Presentation

Omröstning

Är min blogg tråkig?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards