Alla inlägg den 21 december 2008

Av Rut - 21 december 2008 13:02

Förlåt everybody för att jag är en sådan usel bloggare, men det ligger kanske inte i min natur att slänga ut mitt liv på internet, så att ser man det så är jag nog ganska duktig ändå.

Igår var jag i malå. Började med att jag sov till sådär tolv, bestämde mig för att göra slag i saken och faktiskt hitta på nåt, det var ju trots allt lördag. Snackade lite med P som sa att det var hockey kl 2, så jag bestämde mig för att sticka dit en sväng. Hade precis kommit ut ur duschen när Ag säger "du har åtta minuter på dig". Där stod alltså jag invirrad i en handuk med vatten droppandes från mig. Där började helvetet kan jag lova! Jag blev arg, klampade hem, klädde mig, sminkade mig (vilket blev totally misslyckat) och borstade tänderna i sådan hast att jag knappt hann med det själv. Ändå var jag två minuter sen. Dessutom glömde jag mobilen så vi fick vänta om. Ännu några minuter sen. Efteråt kom jag på alla andra saker jag glömt, t.ex vantar, bättre skor, varma kläder över huvud taget, etc etc. På väg dit försökte jag ringa P som vägrade svara, jag blev tokig och ringde T som jag faktiskt fick tag i. hur som helst endade I up in the ishall. Efteråt chilliosade jag, L och J lite hemma hos J och nån gång efter 7 stack vi till ishallen igen. Det var nice, fick visa lite hockeyskills ute på isen. HEHE!

Kring elva kom jag väl hem och satt mig vid datorn som vanligt. Var inte helt nöjd när jag gick därifrån, men det är sånt som händer, och jag kände att det nog var enda sättet.

Någon gång vid 3 väcktes jag av att min telefon ringde, blev galen och tryckte upptaget. Fick ett sms från O som sa att han måste fråga en viktig fråga och att jag måste svara. Han ringde igen och frågan löd ungefär "jag har en kompis som typ är kär i sin ex-tjej och det visar sig att hon är kär i honom också men han vet inte om han vill ha tillbaks henne, vad ska han göra?" Jag ville dö! Gud så arg jag blev. Dessutom var jag hes och hade ont i halsen, och teckningen var dålig, och det gjorde ju inte saken bättre... Ojoj. Vi kom i alla fall inte fram till nåt vettigt svar så de bestämde sig för att ringa nån annan. Så att efter tre fick jag äntligen sova. Vaknade vid halv tolv kanske, pigg som en mört. Not. Steg i alla fall upp och käkade en mandarin och satt mig här, som det brukar sluta. Nu ska jag nog klä mig och kanske gå ut en sväng, lite skoter kanske, vad vet jag.

Puss på er people!

Presentation

Omröstning

Är min blogg tråkig?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards