Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Rut - 18 januari 2009 12:05

Hej alla glada, livliga, möjligen galna readers.

Nu är det som ni kanske märkt en hel vecka sedan jag skrev, pinigt rutan! Men dock, vad gör man när inte tiden räcker till? Jo, man skippar bloggandet. Men idag har jag tid, idag är ju den välkända vilodagen när man egentligen inte ska göra någonting alls, och då tänker jag att jag kan offra lite av min vilotid till just bloggandet. För er skull alltså.


Idag känner jag mig full med ord (kan bero på att jag inte bloggat på en vecka?) som jag bara vill spotta ut på er! Har läst lite diverse bloggar och insett att min blogg verkligen är supertråkig att läsa. Själv tycker jag om när bloggare skriver om något roligt som hänt under dagen liksom, eller vad som helst som man får skratta åt, och såna inlägg har jag verkligen inte bidragit med. Just därför ska jag försöka komma ur denna dåliga vana att skriva om allt jag gjort, och bara skriva om vesäntligheter. Alltså...


...

Jag har inget vesäntligt att berätta för er idag, eller har jag det? Svar nej. Förlåt. En annan dag. Adjö.

Presentation

Omröstning

Är min blogg tråkig?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards