Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Rut - 11 januari 2009 11:01

Hej alla monsterdiggare!

Igår som endel kanske redan vet var jag i umeå tillsammans med Jessika och hennes päron och tittade på John Bauer-skolan. Verkade sjukt nice med estet musik där vill jag lova! Hoppas nästan att det bli gymnasie där asså. Skulle inte sitta helt fel.. Dock var vi inte där så länge,  vi for dit vid elva när de öppnade, snackade lite om linjerna vi ville gå med typ lärare där eller vad de nu skulle föreställa, och så fikade vi och stack. Sedan blev det stan ett tag, och jag köpte en tröja på carlings. Klockan ett for vi och käkade på Waynes' coffee och de kände inte igen oss. (Jag och Jessika praoade där v. 47 om jag inte minns helt fel) Lite tråkigt tycker jag, men vad gör man. Efter maten skulle föräldrarna på strömpilen tror jag, och vi shoppade lite till, och jag köpte två tröjor till på H&M. (Vilken orginell bloggare jag blivit, som skriver upp alla mina inköp! Fniss) Sedan åkte vi hem. Jessika tjatade på mig att jag skulle sova hos henne och så kunde vi köra skoter imorgon. (idag) Jag kände mig inte alls taggad egentligen men med lite övertalningsförmåga och utpressning fungerar allt. ;)

När vi kom hem till jessika var jag hungrig, men ingen annan. Jag käkade lite potatismos och kebabkött och som jessika kallar det, "high-tec-grönsaker". Sedan gick vi upp och såg sista avsnitten ur första säsongen av prison break. (Jessika har sett enda till fjärde säsongen men ser första med mig utan invändningar, galet pb-fan vill jag lova;) Vid tre kan jag gissa att vi somnade och jag vaknade nu vid halv elva. Idag blir det som sagt förhoppningsvis skoteråkning, blir det inte det blir jag arg och åker hem, så det så! Nej nu ska jag väcka Jessika och sen fika för jag är HUNGRIG! Jag äter denna familj ur huset!

Ha en bra dag dawgs!

Presentation

Omröstning

Är min blogg tråkig?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards