Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Rut - 5 oktober 2008 13:21

Snart, närmare bestämt 16.10 åker jag till malå med buss för att där träffa Jessika, och sedan därifrån åka buss till Umeå. Blir väl sådär 35 kr dyrare men vad ska man göra när brüder vägrar åka tidigare än ikväll kring sex, sju.. Pyttsan! Jaja, det är ju mor som betalar. Måste väl äta i malå tror jag, kommer ju så himla olägligt, mitt i middagen! Men det ordnar sig säkert. Ska nog köpa lite färdgodis också, även det på mors bekostnad. Hihi! Sedan blir det väl sådär 4 timmars buss ungefär om jag tolkat det här rätt, för att sedan komma till Umeå nån gång vid tio. Kommer väl sova rätt gott då, om man inte sovit så mycket på bussen.

Imorgon börjar alltså då vår praovecka. Oroar mig litegrann för vår arbetsgivare som inte var någon direkt hejare på svenska, men det ordnar sig alltid.

 Funderar sedan om jag ska stanna där över helgen också, eller om man ska ta och pallra sig hem och träffa mamma och Ag igen. De kommer förmodligen hem med lite godsaker mm ;)

Hur som helst ska jag nu typ äta nåt kanske, och sedan packa ihop och sen bara ta det lugnt.

Ni når mig på mobilen hela veckan före tio och efter fem. C ya!

Presentation

Omröstning

Är min blogg tråkig?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards