Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Rut - 23 oktober 2008 20:23

Åhåhå vad jag saknat innebandy! Kan ju inte påstå att jag är speciellt bra eller något sådant, men ojojoj så kul det är! Hihihi.

Imorgon blire skola, matteprov... Hoppas väl att det kommer gå bra. Känner mig i alla fall inte helt lost. Stannar i malå efter skolan imorgon med Sandra och Jessika, och sedan ska vi sova i en stuga hos Jessika, mest troligt. Ska bli mycket roligt hoppas jag! På lördagen vet jag inte vad det blir, ska väl ligga och slöa hela dagen, typ. På söndag ska jag i alla fall till mormor och typ fira henner födelsedag som var för några veckor sedan, fniss... På måndag händer inget särskilt, ska väl kanske passa på att göra lite skolarbete vilket inte kommer hända så mycket resten av veckan. På tisdag sticker jag i alla fall till skellefteå, med tim och kanske jessika, om det nu blir så. Sedan på onsdagen vet jag inte vad som händer men Jessika kanske sover över för att sedan fara till stan igen på torsdag. Blir väl då bowling och övrigt. Skoj skoj! På fredag blir jag byxmyndig, busig ålder, och ska väl försöka fira det litegrann.. Blir väl knappast något huge party men några små grattis och lite tårta kan man ju alltid hoppas på. Sedan nästa lördag vet jag inte heller vad som händer, får väl ta det som det kommer. Sedan om en vecka igen är det back to black...

Well, no blire typ bedtime för mig, är helt slutkörd av innebandyn asså.

Tjing!

Presentation

Omröstning

Är min blogg tråkig?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards