Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Rut - 30 oktober 2008 16:50

Tycker det är lite småkul att typ en fjärdedel av alla som röstar på min fråga tycker att min blogg är tråkig. fniss!


Idag vaknade jag kring sju, halv åtta nån gång. Gick ner till AG och duschade, gick upp och fikade, fixade mig och gick ner till Tim som stressade mig så mycket att jag inte ens hann sminka mig... Tytyty! Anyway, när vi kom till bussen gick jag och satt mig bredvid Mattias. Efter ett tag kom Isabelle och ville sitta med oss. Vi blev tre på två säten, och eftersom jag alltid räknas som den minsta, fick jag sitta i Isabelles knä som nån jäkla chihuahua. Men det gick väl det också. Kring tio kom vi fram till stan. Då gick vi ganska direkt till JC där Issa tittade på lite jeans. Sedan gick vi på ck och tittade runt, och sedan hörde André av sig så då gick vi och träffade honom. Efter det gick vi till JC ännu en gång eftersom Issa fortfarande inte köpt några jeans. Då gick vi alltså dit, och väl där väntade vi mest eftersom det var Issa som skulle handla. Efter ett tag (lite väl långt, enligt mig själv) bestämde hon sig tillslut för ett par baggyjeans och två t-shirts. Efter detta mycket energikrävande moment beslöt sig Issa och Mattias för att gå på Dallas och äta, så jag och André följde med som gott sällskap. Efter att vi ätit blev vi tvugna att gå till bussen som skulle gå till anderstorp där vi skulle bowla. Med mina små valpögon frågade jag snällt Mattias om André möjligtvis skulle få följa med oss dit, och tänk, det fick han! Vilken liten charmknutte jag är!

Väl på bowlinghallen blev jag smånervös, minns ju hur det gick sist jag bowlade... Men med en strike som start kändes allt snart mycket bättre. Ägde ut alla, även André som utsett sig själv som en god spelare. Hehehe! ;)

Efter bowlingen åkte vi tillbaks in till stan där vi fick ungefär en halvtimme på oss att irra omkring. Då passade jag på att följa André till sin buss. Dumpade honom sedan där och så åkte vi hem. 

Så nu sitter jag här hemma, mätt och belåten. Vilken finemang-dag detta har varit!

Puss på alla.

Presentation

Omröstning

Är min blogg tråkig?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards