Direktlänk till inlägg 6 januari 2009

norsjö, pms, tröst-ätar-chips och prisonbreak?

Av Rut - 6 januari 2009 22:28

...Min framtid inom bloggandet ser mörk ut, jag vet.

Idag har jag gjort så lite som möjligt, vaknade vid halv tolv kan jag tänka mig, steg upp, satt mig vid datorn, gjorde ingenting tills jag for hem nån gång vid 4 kan jag tänka mig. (För er som inte vet var jag i norsjö mellan söndagen och som sagt idag) Helgen förövrigt var inte alls så pjåkig, träffade Felicia och Johan i söndags, och jag måste bara få säga att Johan nog är den härligaste kille jag träffat. Jag är bara så less på alla människor runt omkring mig, jag tycker alla är så tråkiga, därför är det härligt att träffa människor som Johan ibland, som bara tar en med storm liksom, om det är någon som förstår vad jag menar. Anyway, jag hade trevligt med dom, kom hem sent söndagnatt, sov länge måndagen, fick superduperjättemycket pms, blev arg på mig själv som inte gjorde nåt med mitt liv samtidigt som jag inte vågade gå ut och visa mig för allmänheten, blev sur på alla som pratade med mig och jag trodde verkligen att jag skulle döda min lillebror när han åt upp min tröst-ätar-chipspåse. Där var droppen nådd! Jag gick och la mig, tjurig som fan, vaknade av att Jessika smsade, efter det smsade Nicke, kunde inte längre sova, smsade tills långt in på natten, vaknade sent idag, som jag sa tidigare, kände ångest över att jag sover bort min ungdom, steg upp och satt mig vid datorn, orkade inte äta nåt, blev ännu mer sur, gjorde ingenting, såg melrose place, väntade på mamma, packade och for hem. Väl hemma igen gjorde jag återigen ingenting, åt lite mat, såg lite tv, beställt lite kläder, annars inget, och nu är det snart dags att gå och lägga sig. Nu kanske ni förstår hur lite jag gör med mitt liv. Men imorgon ska jag försöka ta mig till Jessika och kanskekanskekanske köra skoter om det inte blir för kallt. Vi får väl se hur det blir med den saken. Mest troligt kommer vi sitta inne och se prison break eller nåt annat okreativt... Men sånt är livet som man brukar säga.

Nu tror jag bestämt sängen väntar, finns väl inte mycket annat att ha för sig när man är en dum liten flicka med pms som bor i utkanten av ingenting.

Morsning korsning

 
 
Fem

Fem

9 januari 2009 14:39

Rutan, du är Najs :)

Och du har rätt i johan, han tar en med storm! :)
Du måste få träffa honom mer =)

http://www.felficia.bloggspace.se

 
HEJ PÅ DIG TUTAN  =D

HEJ PÅ DIG TUTAN =D

21 januari 2009 16:04

jaha ja, då vet jag vad du tycker om mig, :)

http://www.tobbeebäst.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rut - 9 december 2009 09:39


www.jagheterrut.blogg.se !!!!!!!  

Av Rut - 16 november 2009 18:35


Hej hopp! Ser att bloggagratis bytt namn och förbättrats en hel del! Kanske var ett dåligt val av mig att byta till blogg.se? Haha. Eller inte. Spelar nog faktiskt absolut ingen roll! Ville bara makea sure att jag lever, vilket jag ju gör, så gott ...

Av Rut - 28 maj 2009 19:46

JA, jag lever fortfarande! Unbelievable va? =DFinns på jagheterrut.blogg.se!   PUSS PÅ ER ALLA SÖTISAR! ...

Av Rut - 2 mars 2009 21:21

HEJ! Har inte skrivit på länge, har ju som sagt övergått till blogg.se. Tänkte i alla fall bara göra det klart att jag lever och mår. Hör av mig vid senare tillfälle för att än en gång visa att jag lever. Hoj!  ...

Av Rut - 26 februari 2009 18:30

Tänkte bara tipsa om en hemsida. Verkar great!' http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=2703 ...

Presentation

Omröstning

Är min blogg tråkig?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards