Alla inlägg under januari 2009

Av Rut - 2 januari 2009 20:51

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

 då satt jag just här och skrev ett sjukt detaljerat och duktigt inlägg och så försvinner allt på en nanosekund. HUVVA, jag blir tokig.

Nu orkar jag dock inte skriva lika duktigt utan i lite kortare format.

Nyårsafton:

Jag var med J, åt middag hos henne, stack till malå, träffade J, T, S och M. Vi stack ner till torget klockan tolv och såg fyrverkerier och hälsade folk gott nytt år och kramades. J for hem och jag bestämde mig för att sova i malå. (dålig kompis, jag vet. don't judge me) Kvällen blev inte speciellt lång, vid kvart i två var vi hemma hos S.

Torsdag:

Jag hjälpte S lite på badhuset, stack en sväng på ishallen och träffade N, for sen hem och käkade tre-rätters middag i brännberg. For hem och duschade och vid niosnåret hämtade vi upp J för att sticka till malå. Kvällen blev nice, much better än att sitta hemma!

Idag:

Slöardag. Vaknade halv tre, (!) käkade tidig middag, hamnade framför datorn och här sitter jag nu.

Imorgon:

Ska försöka komma mig till malå. Vet inte riktigt vad som händer men det är ju alltid kul att komma ut lite, right?

Resten av veckan:

Sticker troligtvis till norsjö på söndag? Stannar några dagar. Inger planerat, bara spekulationer.

Juts nu:

Ska fortsätta se "på spåret" med mor min och ag. What a beautiful night, huh?

Puss på er allihopa!

Presentation

Omröstning

Är min blogg tråkig?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards