Alla inlägg den 4 juli 2008

Av Rut - 4 juli 2008 01:38

Idag var en synnerligen VARM dag. Har bränt mig på båda axlarna och fram på bröstet. Spenderade i och för sig dagen mestadels i gott sällskap av Jessika och Elin så lite solbränna får jag väl leva med.

Stack i alla fall till malå vid ett-tiden idag för att träffa Jessika. Vi stack till torget och träffade Maja, Elin och Ellen. Sedan såg vi Jonas uppträda, han var helt OK trots sin bedövning. P.g.a hettan gick vi och köpte lite vatten och gick sedan till kommunbryggan för att bara ta det lilla lugna. Då kom ju hela familjen Persson med barn och hela köret. Lotta skulle visst hämta nåt fiskespö Lucas tappat i när han fiskat, men hon pallade inte det kalla vattnet så det fick vara. Fick i alla fall en glimt på en söt grabb... ;)
Hur som helst stack vi senare på ica och köpte Felix köttbullar i gräddsås till mig och Elin. Lite middag måste man ju faktiskt få i sig, i synnerhet om man inte ätit vidare mycket tidigare på dagen. Jessika stack till sin farmor och käkade middag och sedan for hon hem till sig på andra sidan ån för att hämta lite grejor. Jag och Elin gick tillbaka till bryggan igen för att känna lugnet men kände oss mer överhettade än lugna. Och inte hjälpte det då att Anton kom med supermoppen och skulle styla. Vilken heting måste jag bara påstå! Smaskens... Sedan kl 19.00 började den s.k "talangjakten" inne på området vilket inte var någon vidare talangjakt utan bara sångkunniga flickor egentligen. Men det är väl underhållning det också. Efter det köpte jag och Jessika lite chips och godis på statoil och begav oss sedan hemåt för att bara ta det lugnt framför tvn resten av kvällen. Och natten i och för sig, klockan är ju nu mer än halv två, så för att få den sömn vi behöver är det nog bäst att vi lägger oss i våningsängen med madrasser hårdare än Arnold Schwartzneggers föredetta magmuskler.


C YA. puss. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är min blogg tråkig?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards