Alla inlägg den 5 juli 2008

Av Rut - 5 juli 2008 15:11

Igår kväll var skitkul tjejer! Hoppas det blir lika kul ikväll.

Vi vandrade först bara omkring och snackade, vi tjejer. Sedan stack vi på statoil, köpte en korv och gick sedan runt lite på området igen. Inte så mycket ös, men vad kan man förvänta sig av malå... Hur som helst börjde ju E.M.D kl 23.00 så då gick vi in och såg dom och trängdes i folkmassan framme vid scenen. De var faktiskt bättre än jag trott. Och vilka moves sen! ;) När de sedan var klara med sitt uppträdande gick kvällen ut på att vandra ut och in i discotältet, för fy vad varmt det blev att dansa! Men kul var det i alla fall, så värmen spelade inte så stor roll egentligen. Inne i tältet träffade vi ju också vår kära Lotta, och hon är verkligen den sötaste jag känner! (Hoppas hon läser detta!) Ja huvvaligen, rent söt rätt igenom! Vi tog oss i alla fall hem senare, vid två - halv tre nån gång, fikade och somnade trötta och belåtna.

Idag var vi också trötta men kanske mindre belåtna. Kroppen hänger liksom inte med idag, fötter värker, huvuden dunkar och allt känns allmänt jobbigt, även utan alkohol! Då kan jag verkligen tänka mig hur de som använde alkohol igår känner sig. Men men, man får väl skylla sig själv att man var ute så länge.

Nu ska jag och Jessika i alla fall snart till malå igen för att träffa Elin och sådär. Hoppas verkligen det blir lika kul ikväll.

Tack för mig gott folk och puss på er!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är min blogg tråkig?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards