Alla inlägg den 22 juli 2008

Av Rut - 22 juli 2008 18:58

Åhåhåhå så duktig jag är! Idag känner jag mig riktigt lyckad faktiskt! Fast dock inte vidare snygg eller väldoftande. Men man kan ju inte få allt man vill. Hur som helst har jag både hjälpt mamma med att skrapa dörrar och målat tak i mitt rum idag. Mycket duktigt, om jag får säga det själv. Har alltså hållt på med mitt tak nu ett år. Eller, jobbade ungefär halva taket förra sommaren, men sedan stannade det liksom av. Men nu har jag bara några plankor kvar. Men så ska det ju på ett lager till...

Imorgon ska jag nog fortsätta med taket. Måste ju bli klar nån gång. Sedan vet jag inte vad vi ska göra resten av veckan. Får se hur det blir med pdol. Om det inte blir sticker vi nog till mormor och så kanske vi sticker till IKEA nån dag. Hoppas, jag gillar att vara där :)

Men nu ska jag kanske ut och gå eller kanske bara lata mig framför tvn. Eller ringa Jessika. Det borde jag faktiskt göra. Så gör jag.

Pusshej!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är min blogg tråkig?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards