Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Rut - 9 juli 2008 19:15

Jahapp, igår då var jag alltså med Jonna och Felicia. Det började med att jag och Jonna bestämde oss för att se "so you think you can dance" så vi stack på statoil kring nio för att köpa chips och dricka till det, och på vägen tillbaka träffade vi Felicia och Fanny med hundarna. Då frågade Felicia sen om hon fick komma och vara med oss så hon kom och vi såg "so you think you can dance", "paranormal state" och "csi". Det var trevligt, men klockan blev ju rätt mycket, så kring ett gick Jonna hem till sig och jag och Felicia hem till henne, eftersom hon var ensam hemma och inte jag. Så alltså, där sov vi. Sedan idag bestämde vi oss för att vara lite nyttiga så vi gjorde oss i ordning, packade lite picknick-saker och cyklade iväg till Norjsövallen. När vi väl kom fram gick solen i moln så vi åt mest upp våra mackor och bullar och sen for vi igen. Men det var ju i alla fall en trevlig liten tur. Sedan gjorde vi lite diverse saker och nu skulle hon då fara och spela beach och jag orkade inte följa, så nu sitter jag här hemma i min ensamhet och  bara är stolt över mig själv att jag faktiskt gjort nåt idag. Så en stor applåd till Rut som varit så duktig och gjort nåt, HURRA!


Anyway, en låt jag vill ha på min begravning

http://youtube.com/watch?v=0dPS-EHl-FE
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är min blogg tråkig?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards