Alla inlägg den 12 juli 2008

Av Rut - 12 juli 2008 16:21

Idag / Ikväll blir det lillholmträsk (förhoppningsvis) med Felicia. Bara jag tar mig dit. Får hoppas på det bästa. Har för övrigt inte gjort allt för myckte idag. Typ duschat, klätt mig, städat lite, diskat osv. Mest nyttiga saker faktiskt, riktigt stolt över mig själv. Nu får jag bara hoppas att mitt mycket goda beteende smittar av sig på pappa så han skjutsar mig till lillis. Wie!


Har också hittat typ den bästa låten jag hört hittils i mitt liv. Nej okej, jag överdriver, jag har sagt så om väldigt många låtar, men den här var faktiskt ruskigt bra, huvvaligen !

Kanye West ft. Chris Martin - Homecoming.

Asså Chris Martins röst! Han ska bli min man en dag, jag lovar! :)

Fast så klart finns det ju andra riktiga rysar-låtar där ute, t.ex

Peter Von Poehl - The story of the impossible

Coldplay - Violent hill

& Michael Nyman - The heart asks the pleasure first.

Rusktigt bra låtar faktiskt.

http://youtube.com/watch?v=8yvPGeMDKYQ&feature=related
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är min blogg tråkig?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards