Direktlänk till inlägg 20 juli 2008

söndag

Av Rut - 20 juli 2008 17:16

Endast en månad kvar av sommarlovet, och hittills har jag inte åstadkommit någonting. Börjar få lite ångest nu över allt jag inte gjort. Men, vi får väl hoppas att mycket hinner hända på en månad. Blir ju i alla fall kanske pdol och norsjö beach. Och så blev det ju halvkasst väder nu, så nu blir man ju inte supertaggad på att göra nåt över huvud taget egentligen. Men regn är ju supermysigt ändå så det kan jag väl leva med en dag eller två. Sedan börjar man alltså nian. Tillbaks till busskuren då. Sjukt vad tiden går fort! Jag har faktiskt redan börjat få åldersnoja. Tänk er hur lite tid det är kvar tills jag kanske skaffat familj. Jag måste verkligen börja göra nånting med mitt liv nu, annars känns allt helt bortkastat.

Idag har jag inte gjort mycket alls. Men, söndagen är ju den s.k vilodagen. Vaknade väl kring tolv kanske, steg upp och satt mig vid datorn, som vanligt. Sen åt jag, majsplättar och korv, mumsfillibabba! Efter det bestämte jag mig för att göra nånting bra så jag gick upp och städade mitt rum. Det var MYCKET bra! Dessutom hittade jag min locktång som jag letat typ hundra år så då lockade jag håret också. Nu tänkte jag kanske gå ut i regnet en stund, men jag vet inte riktigt, jag känner mig ruskigt lat idag.. Men, nånting måste jag väl göra så jag tror jag tar en sväng till brännberg. TJOLAHOPP!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rut - 9 december 2009 09:39


www.jagheterrut.blogg.se !!!!!!!  

Av Rut - 16 november 2009 18:35


Hej hopp! Ser att bloggagratis bytt namn och förbättrats en hel del! Kanske var ett dåligt val av mig att byta till blogg.se? Haha. Eller inte. Spelar nog faktiskt absolut ingen roll! Ville bara makea sure att jag lever, vilket jag ju gör, så gott ...

Av Rut - 28 maj 2009 19:46

JA, jag lever fortfarande! Unbelievable va? =DFinns på jagheterrut.blogg.se!   PUSS PÅ ER ALLA SÖTISAR! ...

Av Rut - 2 mars 2009 21:21

HEJ! Har inte skrivit på länge, har ju som sagt övergått till blogg.se. Tänkte i alla fall bara göra det klart att jag lever och mår. Hör av mig vid senare tillfälle för att än en gång visa att jag lever. Hoj!  ...

Av Rut - 26 februari 2009 18:30

Tänkte bara tipsa om en hemsida. Verkar great!' http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=2703 ...

Presentation

Omröstning

Är min blogg tråkig?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards