Direktlänk till inlägg 25 juli 2008

sommarväder!

Av Rut - 25 juli 2008 18:16

Kan man klaga på vädret idag? Nej det kan man verkligen inte!

Har äntligen fått mig en liten bränna, och jag är skitstolt! Har varit pinsamt dålig på att sola i sommar. Men nu ni!

I förrgår i alla fall kom Jessika hit till mig. Vi gjorde inte så mycket egentligen, mest åt vi chokladpudding och såg tv, men det var trevligt i alla fall, tack för det. Sedan igår målade jag klart mitt tak! AAAAH äntligen! Jag är så galet stolt att jag bara skulle kunna ställa mig högst uppå tjamstan och skrika "Rut är bäst". Men så drastiska ska vi alltså inte vara. Efter att jag målat klart duschade jag (vilket var på tiden, blä!) och sen fick vi skjuts av mamma, trots otrevlig väg, damm osv. Sen gick vi bara runt i malå och filosoferade. Fast mest satt vi på kommunbryggan. Supermysigt! Hennes pappa kom och hämtade oss vid sju ungefär så då for vi hem till Jessika och såg Kung-fu panda och drack saft och åt bullar och glass. Sen såg vi scrubs tror jag, tills klockan var typ två. Då gick vi och la oss. Så idag vaknade jag vid elva, men tänkte att jag kunde sova ett tag till så jag sov till tolv då Jessika vaknade så då gick vi ner och fikade och sen gick vi ut i supervädret! Haha, jag trodde verkligen att jag skulle smälta när jag gick ut. Så idag har vi bara letag och glassat i solen hela dagen. Behagligt, fast det var rätt mycket flygfän hemma hos henne, flugor, humlor, trollsländor mm. Sedan vid tre ungefär kom mamma och hämtade mig än en gång genom otrevlig terräng och damm (vägbygge på G mellan lövberg och malå) så när jag kom hem fick jag tvätta bilen IGEN. Andra gången sedan i förrgår. Men det var ändå värt det. Nu snart ska vi till mormor och morfar där vi ska stanna över helgen så jag kommer bara vara kontaktbar på mobilen, så ni får gärna smsa mig. 

Hoppas verkligen vädret håller sig såhär nu tills skolan börjar. MUMS!

Tack för mig.

ps. Dagens låt - Colbie Cailatt - battle. ds. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rut - 9 december 2009 09:39


www.jagheterrut.blogg.se !!!!!!!  

Av Rut - 16 november 2009 18:35


Hej hopp! Ser att bloggagratis bytt namn och förbättrats en hel del! Kanske var ett dåligt val av mig att byta till blogg.se? Haha. Eller inte. Spelar nog faktiskt absolut ingen roll! Ville bara makea sure att jag lever, vilket jag ju gör, så gott ...

Av Rut - 28 maj 2009 19:46

JA, jag lever fortfarande! Unbelievable va? =DFinns på jagheterrut.blogg.se!   PUSS PÅ ER ALLA SÖTISAR! ...

Av Rut - 2 mars 2009 21:21

HEJ! Har inte skrivit på länge, har ju som sagt övergått till blogg.se. Tänkte i alla fall bara göra det klart att jag lever och mår. Hör av mig vid senare tillfälle för att än en gång visa att jag lever. Hoj!  ...

Av Rut - 26 februari 2009 18:30

Tänkte bara tipsa om en hemsida. Verkar great!' http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=2703 ...

Presentation

Omröstning

Är min blogg tråkig?
 Ja
 Nej
 Kanske
 Vet ej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards